مزایا و شیوه کار با اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

اتوماسیون بازاریابی همانطور که از اسم آن پیدا است، خودکارسازی و هوشمندسازی فعالیت‌های بازاریابی را ممکن می‌کند. با استفاده از اتوماسیون بازاریابی می‌توان برای مشتریان پیام‌های شخصی‌سازی شده و زمان‌بندی شده فرستاد و به آن‌ها برای داشتن یک تجربه (Customer Experience) بهتر کمک کرد. تجربه بهتر برای مشتریان برابر است با اهمیت دادن به نیازهای…

مارتک و تاثیر آن بر رشد کسب و کار

تکنولوژی بازاریابی (MarTech) چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود. با Marketing Technology یا به‌طورخلاصه MarTech کسب‌وکارها می‌توانند مشتریان خود را بهتر شناخته و نیازهای آنان را همان طور که هست درک کنند. وقتی نیازهای مشتری شناسایی شود، جلب رضایت…