آغاز همکاری افیلیو و یکتانت

آخرین به‌روزرسانی :۱۷ تیر ۱۴۰۳
آغاز همکاری افیلیو و یکتانت
آغاز همکاری افیلیو و یکتانت

افیلیو به عنوان یکی از محصولات شرکت اسمارتک در زمینه همکاری در فروش، به تازگی فعالیت مشترکی را با پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت آغاز کرده است.

افیلیو و یکتانت دو بازیگر صنعت تبلیغات دیجیتال از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در حوزه افیلیت مارکتینگ آغاز به همکاری کرده‌اند. افیلیو که به عنوان یکی از محصولات شرکت اسمارتک در زمینه همکاری در فروش فعالیت می‌کند، به تازگی فعالیت مشترکی را با پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت شکل داده‌است.

طی این همکاری یکتانت بخشی از ظرفیت نمایش‌ تبلیغات پلتفرم خود را از طریق پلتفرم افیلیو به نمایش تبلیغات افیلیت مارکتینگ اختصاص داده است. لازم به ذکر است یکتانت تبلیغات مشتــریانش را ماهیانه بیش از ۶۰ میلیارد بار در بیش از ۳۵۰۰ وب‌سایت معتبر ایرانی به این کاربران نمـایش می‌دهد.

ترند رو به رشد افیلیت مارکتینگ در ایران و جهان طی سال‌های اخیر، افیلیو را به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم همکاری در فروش کشور و مجری انحصاری تبلیغات افیلیت مارکتینگ فروشگاه دیجی‌کالا بر آن داشته‌است تا با ایجاد زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم، تجربه‌ای سودآور را برای بیش از ۱۵ هزار ناشر خود فراهم کند. از طرفی رشد ۹۶ درصدی ثبت‌نام ناشران در پلتفرم افیلیو در سال ۱۴۰۳ بیانگر نقش کلیدی افیلیت مارکتینگ در چشم‌انداز صنعت بازاریابی دیجیتال کشور نیز هست.

در پلتفرم افیلیو ارتباطی میان ناشران با تبلیغ‌دهندگان و فروشندگان ایجاد می‌شود تا از یک طرف ناشران از طریق تولید محتوا و یا استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی در سود حاصل از فروش سهیم شوند و از طرف دیگر فروشندگان با ارتباط بهتر با مخاطبان و به تبع آن افزایش فروش کسب‌وکارشان از این همکاری سود ببرند.  افیلیو زمینه‌ی همکاری ناشران گوناگون با فروشگاه‌هایی همچون دیجی‌کالا را فراهم می‌کند. یکتانت نیز به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین کشور، با ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های مختلف در تلاش است با بهره‌گیری از تجربه هزاران کمپین تبلیغاتی و با تکیه بر دانش فنی و زیرساخت‌های گسترده خود نمایش تبلیغات را مدیریت کند.

افیلیو با ساز و کار خود فرصت درآمدزایی از برترین فروشگاه‌های آنلاین را برای افراد مختلفی ایجاد کرده است. از دانشجویان و افراد خانه‌دار تا تولیدکنندگان محتوا تا به این لحظه در این پلتفرم رکورد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان درآمد ماهانه را ثبت کرده‌اند.

افیلیو و یکتانت با هدف استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود تبلیغات آنلاین در کشور در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و این همکاری به‌عنوان یکی از قدم‌های این دو شرکت در راستای ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای کسب‌و‌کارها برداشته شده‌است.