با همراهی اسمارتک اولین جلسه از دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج آغاز شد

آخرین به‌روزرسانی :۶ خرداد ۱۴۰۳
با همراهی اسمارتک اولین جلسه از دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج آغاز شد
با همراهی اسمارتک اولین جلسه از دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج آغاز شد

بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک در حال برگزاری است. درباره شروع دوره در ادامه از دی‌ام‌برد بخوانید.

به گزارش رهنما کالج، اولین جلسه بوت کمپ مارکتینگ اتومیشن رهنماکالج با همکاری اسمارتک، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در محل برگزاری کلاس‌ها در رهنما کالج برگزار شد.

در روز اول بوت‌ کمپ، جشن افتتاحیه برگزار شد که در این برنامه محمد شهرمیانی مدیرعامل رهنما کالج و مزدک پاکزاد مدیرعامل اسمارتک حضور داشتند و درباره هدف برگزاری این‌ بوت‌کمپ صحبت کردند. همچنین مائده دربندی، راهبر دوره نیز از اهمیت یادگیری استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک و نقش به سزای این مهارت در مسیر شغلی مهارت‌جویان توضیح داد.

اولین جلسه دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک برگزار شد 1

گفته می‌شود در ادامه این بوت کمپ پس از بررسی مبانی و مفاهیم مارکتینگ و لزوم استفاده از مارکتینگ اتومیشن، نحوه استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک آموزش داده می‌شود. در واقع مهارت‌جویان به صورت عملی یعنی از مرحله پیاده‌سازی و راه‌اندازی تا اجرای یک کمپین مارکتینگ اتومیشن را از طریق اینترک همراه با پروژه‌های تیمی آموزش می‌بینند. همچنین جهت تکمیل مهارت‌های مارکترها مبانی برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت تدریس می‌شود.

این دوره دیجیتال مارکتینگ در ۶ هفته به صورت حضوری و غیرحضوری، تا ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام از این لینک استفاده کنید.