تعامل درست، نیازمند شناخت و درک درست از نیاز و شرایط هر یک از کاربران است. امروز با وجود کانالهای مختلف برای ایجاد تعامل با مخاطب، راههای زیادی برای ایجاد یک ارتباط سالم با کاربران وجود دارد که به شما کمک میکنید در لحظه نیاز، کنار کاربرانتان باشید. درست در همین نقطه از تعامل، اسمارتک با ارائه راهکارهای تکنولوژی محور، با استفاده از ابزارهای امنیچنل و با کمک هوشمصنوعی، در کمترین زمان ممکن، نیاز هر کاربر را شناسایی کرده و به سادگی، از طریق بهترین کانال، درستترین پیام را به کاربر برسانید.
بیشتر بخوانیدنمایش تبلیغات در بستر و جایگاه مناسب به تاثیرگذاری آن کمک ویژهای خواهد کرد. با پلتفرم تبلیغات هوشمند اسمارتک میتوانید علاوه بر هدفمند کردن کمپینهای تبلیغاتی، فعالیت بازاریابی در فضای آنلاین و آفلاین را هم یکپارچه کنید.
اطلاعات بیشترتبلیغات موبایلی یکی از کانال ها تبلیغاتی بسیار پر طرفدار است. ادتریس یک پلتفرم اتریبیشون و انالیتیکس اپلیکیشن است که به عنوان واسط بین اپلیکیشنها و تبلیغ دهندهها قرار میگیرد تا از هر گونه تقلب در تبلیغات جلوگیری کند.
اطلاعات بیشترجلب اعتماد مشتریان جدید برای خرید کار چندان سادهای نیست. با پلتفرم افیلیت مارکتینگ اسمارتک کسبوکارها میتوانند بازارهای تازهای را کشف کرده و جذب مشتری را با کمک گرفتن از ظرفیت رسانههای دیجیتال (شبکههای اجتماعی، بلاگها و…) به شکلی سادهتر و اثربخشتر انجام دهند.
اطلاعات بیشترحفظ مشتری یک چالش مهم و جدی برای کسبوکارهای امروزی بهحساب میآید. بهترین راه برای حفظ مشتری ارسال پیامهای شخصیسازی شده و زمانبندی شده برای او است. اسمارتک با سیستم جمعآوری داده و بررسی رفتار مشتریان (Deepin) و پلتفرم اتوماسیون بازاریابی (inTrack) این کار را برای شما ساده کرده است.
اطلاعات بیشترشما با خرید یکی از محصولات اسمارتک به خانواده ما خواهید پیوست و حمایت کارشناسان ما در زمان روبرو شدن با مشکلات، چالشها و سوالات مرتبط با محصول همراه شما خواهد بود.
ما سعی داریم راهکارهای مدرنی را برای برقراری یک ارتباط سالم و اثربخش بین کسبوکارها و مشتریان فراهم کنیم. در همین راستا دائما در حال تحقیق و جستجو برای بهروز کردن بسترهای نرمافزاری و پایگاه دانش خود هستیم.
دیجیکالا در سال ۱۳۹۸ اسمارتک را بهعنوان تامینکننده نیازهای مرتبط با تکنولوژی بازاریابی خود انتخاب کرد و در حال حاضر اطلاعات بیش از ۳۰ میلیون کاربر با حفظ امنیت و محرمانه بودن روی پلتفرمهای ما قرار دارد.
ما فقط به فروش یک یا چند محصول و درآمدزایی از این راه فکر نمیکنیم؛ بلکه خود را متعهد به توانمندسازی کسبوکارها دانسته و در همین راستا دانش لازم برای استفاده بهینه از هر محصول را همراه با آن ارائه میدهیم.
پلتفرم اتوماسیون بازاریابی inTrack به کسبوکارها برای مدیریت ارتباط با مشتریان از راههایی مثل پیامک، ایمیل، پوشنوتیفیکیشن وب و پوشنوتیفیکیشن موبایل کمک میکند. با استفاده از inTrack همچنین میتوان برنامهریزی، اجرا و تحلیل نتایج کمپینهای بازاریابی را با دقت و سرعت بالاتری انجام داد.
اطلاعات بیشتربا پلتفرم تبلیغات هوشمند و یکپارچه AdVerge کسبوکارها میتوانند برای کمپینهای تبلیغاتی جامعه هدف مشخص کرده و تبلیغ را تنها برای کسانی نمایش دهند که علاقه خود به محصول مورد نظر را در جستجوها یا خریدهای قبلی نشان دادهاند. AdVerge با کمک تحلیل داده، مناسبترین مخاطبان را برای یک تبلیغ خاص پیدا میکند.
اطلاعات بیشتربا پلتفرم افیلیت مارکتینگ اسمارتک، صاحبان کسبوکارها میتوانند بازار خود را با بهرهگیری از ظرفیت رسانههای دیجیتال گسترش دهند. این پلتفرم همچنین فرصتی است برای صاحبان رسانههای دیجیتال (صفحات پر مخاطب شبکههای اجتماعی، بلاگهای پربازدید و…) که ترافیک رسانه خود را به یک جریان درآمدی تبدیل کنند.
اطلاعات بیشترادتریس به عنوان یک پلتفرم شخص ثالث، دادههای درست را به صورت لحظهای ارسال میکند. منبع نصب اپلیکیشن را مشخص میکند و به صاحبان اپلیکیشن کمک میکند تا بهترین کانالها و منابع نصب خود را بشناسند، درآمد هر کاربر از هر کانال خاص را تشخیص دهند (ROI ،LTV و …) و بودجه تبلیغات خود را به درستی مصرف کنند. همچنین برای پایبندی به حفظ حریم خصوصی و شفافسازی، ادتریس از Open-Source SDK استفاده میکند.
اطلاعات بیشترسیستم جمعآوری داده و بررسی رفتار مشتریان (Deepin)، یک بستر نرمافزاری است که میتواند برای کسبوکارها یک پایگاه داده از اطلاعات و رفتار مشتریان ایجاد کند. دادههای موجود در این پایگاه داده برای کاربردهای مختلفی مثل شخصیسازی پیامها در اتوماسیون بازاریابی قابل استفاده خواهند بود.
اطلاعات بیشتر