برای هر صنعت راهکاری منحصر به فرد

برای رشد سریع‌تر، از تکنولوژی و داده‌ها کمک بگیرید و ارتباطات هدف‌مندی با مشتریان خود بسازید.

# برای هر صنعت راهکاری منحصر به فرد

ایجاد یک تجربه‌ی مشتری جذاب برای یک ماجراجویی

از لحظه‌ی خرید بلیط و رزرو هتل ماجراجویی کاربران‌تان شروع می‌شود. با ارسال پیام درست، از کانال مناسب، در بهترین زمان، سفر را برای مشتریان و مهمانان خود دل‌انگیز کنید.

جلب اعتماد کاربران

کاربران جدید خود را در مسیر برنامه‌ریزی سفر با پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مانند: هشدار‌ها، توصیه‌های قبل از سفر، ساعت حرکت و… همراهی کنید تا نرخ تکمیل سفارش‌ها افزایش یابد و یک ماجراجویی جذاب شروع شود.

حفظ و تعامل بهتر با مشتری

با پیشنهادات مرتبط، تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را رقم بزنید. با ارسال پیام‌هایی مثل پیشنهادات رزرو هتل، رستوران‌ها و مراکز تفریحی مقصد، کدهای تخفیف و… مشتری خود را در تعامل نگه دارید و سفری آسان و بدون دردسر برای کاربران‌تان بسازید.

ارتباط و بازاریابی داده‌محور

مشتریان‌تان را برای به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی سفرهای خود تشویق کرده و با طراحی کمپین‌ها و تخفیف‌های متنوع و اختصاصی، آن‌ها را برای شروع یک ماجراجویی جدید آماده کنید.

مشتریان ما در این صنعت

قطارهای فدک
safarmarket

اعتماد‌سازی، با ایجاد تجربه‌ای منحصر به‌فرد

تجربه‌ی استفاده‌ی کاربران از سرویس‌های مالی را بهبود ببخشید. با تغییر داده‌محور استراتژی ارتباطی‌تان، اعتماد مشتریان خود را به دست آورید.

جلب اعتماد کاربران

با ارسال پیام‌های شفاف و مشخص از کانال‌های مختلف، فرایند جذب و آنبردینگ مشتریان‌تان را تسهیل کنید. با همراهی آن‌ها در هر نقطه از مسیر، علاوه بر افزایش کاربران ثبت‌نامی، اعتماد و امنیت بیش‌تری برای آن‌ها به ارمغان آورید.

حفظ و تعامل بهتر با مشتری

در هر قدم همراه مشتریان‌تان باشید. با قابلیت ارسال پوش ‌نوتیفیکیشن همیشه مشتریان خود را در تعامل با برندتان نگه دارید. زمان سررسید پرداخت، امکان دریافت وام، آپدیت‌های جدید و… را در بهترین زمان و از بهترین کانال به کاربران‌تان اطلاع دهید.

ارتباط و بازاریابی داده‌محور

با تکیه بر داده‌ها، رفتار کاربران‌تان را پیش‌بینی کنید و با ارسال پیام‌های شخصی‌سازی‌شده، تعامل کاربران‌تان را افزایش دهید. هم‌چنین، به‌کمک کمپین‌های هدف‌مند، با مشتریان غیرفعال یا کاربران چرن‌شده ارتباط بگیرید.

مشتریان ما در این صنعت

ترنج
همراه کارت
ewano
excoin
ozone oard
دیجی پی
pay-pod
blu-bank.

معجزه‌ی تبدیل لیست آرزوها به سبد خرید

سلیقه‌ی مشتریان‌تان را به راحتی بشناسید، با پیام‌های شخصی‌سازی‌شده و کمپین‌های هدف‌مند به آن‌ها تجربه‌ی خریدهای لذت‌بخش را هدیه کنید.

جذب کاربران

به کمک داده‌های جامع از اپلیکیشن، سایت، تعاملات با ایمیل، پیامک و نوتیفیکیشن، دید ۳۶۰ درجه‌ای از بازدید‌کنندگان سایت خود داشته باشید. با شناسایی و پیش‌بینی رفتار مشتریان، بهترین زمان برای ارسال پیام را مشخص و هر بازدید را به یک خرید تبدیل کنید.

حفظ و تعامل بهتر با مشتری

با بررسی تعاملات کاربران با برند، مثل خریدهای قبلی، دسته‌بندی‌های مورد علاقه و میزان وفاداری، یک تجربه‌ی کاربری خاص را برای آن‌ها رقم بزنید. ارتباطی دوست‌داشتنی ایجاد کرده و پیش از ریزش مشتریان، آن‌ها را دوباره فعال کنید تا سبدهای خرید رها شده کاهش یابد.

ارتباط و بازاریابی داده‌محور

با هر خریدار از طریق کانال مناسب مانند ایمیل، پیامک، اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌های موبایل یا وب‌سایت و… در ارتباط باشید و با شناخت سلیقه و پیش‌بینی نیازهای کاربران‌تان، پیشنهادهای مرتبط به آن‌ها دهید.

مشتریان ما در این صنعت

کمدا
گوشی شاپ
خودرو ۴۵
دیجی استایل
pet-store
pindo
digikala
roja
sheypoor
snapp-express
digikala-jet
takhfifan
cafe-bazaar
digikala-seller-center.

یادگیری و سرگرمی شخصی‌سازی شده

سفر یادگیری کاربران شما از لحظه‌ی ثبت‌نام و ورود به پلتفرم آموزشی آغاز می‌شود. با ارسال پیام‌های هدفمند، از کانال‌های مناسب و در زمان‌های ایده‌آل، تجربه‌ای لذت‌بخش و مؤثر را برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان شکل دهید.

افزایش اعتماد و رضایت کاربران

از طریق پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مانند یادآوری جلسات، توصیه‌های مطالعه و منابع تکمیلی، کاربران جدید را در مسیر یادگیری همراهی کنید. این امر باعث افزایش نرخ تکمیل دوره‌ها و شروع یک سفر آموزشی هیجان‌انگیز می‌شود.

تعامل پویا با مشتری

با ارائه پیشنهادات مرتبط و محتوای جذاب، تجربه‌ای هیجان‌انگیز در آموزش و سرگرمی ایجاد کنید. ارسال پیام‌هایی نظیر توصیه‌نامه برای دوره‌های جدید، ویدیوهای آموزشی کوتاه، کتاب‌های الکترونیکی رایگان و کدهای تخفیف، کاربران شما را در تعامل نگه داشته و مسیری راحت و بدون استرس برای یادگیری فراهم می‌کند.

ارتباط موثر و بازاریابی هدفمند

مشتریان خود را به اشتراک‌گذاری تجربیات یادگیری‌شان تشویق کنید و با طراحی کمپین‌ها و تخفیف‌های متنوع و اختصاصی، آن‌ها را برای شروع دوره‌های جدید و یادگیری مهارت‌های نو آماده سازید.