ما، که هستیم؟

و چگونه برای کمک به رشد کسب‌وکارها تلاش می‌کنیم

Our story

شروع ماجرا

گروه دیجی‌کالا در تابستان 98 اسمارتک را به عنوان ارائه‌دهنده اختصاصی سرویس‌های مارکتینگ تکنولوژی خود انتخاب کرد. این همکاری در ابتدا به‌منظور تامین نیاز اتوماسیون بازاریابی دیجی‌کالا توسط اسمارتک شکل گرفت و با هدف ارائه راه‌حل‌های مرتبط با مارکتینگ تکنولوژی به تمام کسب‌وکارها ادامه پیدا کرد. در حال حاضر این برند به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیر نظر دیجی‌کالا فعالیت می‌کند.

About us
About us
About us

درباره شرکت ما

ما روی توانمندسازی کسب‌وکارها در راستای بهبود ارتباط با مشتری تمرکز داریم. برای همین است که تنها به ارائه پلتفرم‌های نرم‌افزاری بسنده نکرده و دانش مورد نیاز برای استفاده اثربخش از هر محصول را همراه آن در قالب مقالات، دوره‌ها و... ارائه می‌کنیم.

ماموریت ما

ماموریت ما

ما ماموریت خود را کمک به کسب‌وکارها برای داشتن ارتباطی جامع، سالم و انسانی با مخاطبان می‌دانیم.

چشم‌انداز ما

چشم‌انداز ما

چشم‌انداز ما تبدیل شدن به مرجعی معتبر در زمینه راهکارها و دانش مرتبط با تکنولوژی بازاریابی است. اسمارتک به بازاریابی نگاهی جامع و فراتر از فروش دارد و نگرشی به‌روز را برای جلب اعتماد مشتری و حفظ ارتباط با او پیشنهاد می‌دهد.

کاربر فعال
5M+

کاربر فعال

جرنی‌های فعال
1000+

جرنی‌های فعال

کمپین بازاریابی اجرا شده
2000+

کمپین بازاریابی اجرا شده

رشد ایجاد شده در نرخ بازگشت
51%

رشد ایجاد شده در نرخ بازگشت

ما چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم؟

01

رویکردی جامع

ما در کنار راهکارهای نوین تکنولوژی بازاریابی، دانش مورد نیاز برای استفاده اثربخش از این راهکارها را هم در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهیم. این دانش از طریق مقالات بلاگ، کتاب‌های الکترونیک، رویدادها و... به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

02

یکپارچه

محصولات اسمارتک بخش‌های مختلف اهداف بازاریابی کسب‌وکار را پوشش داده و علاوه‌بر‌این، یکدیگر را کامل می‌کنند. برای مثال می‌توانید از بخش‌بندی‌های ایجاد شده در Deepin برای شخصی‌سازی پیام‌ها در inTrack استفاده کنید.

03

امن و قابل اعتماد

فراهم کردن امنیت لازم برای اطلاعات کسب‌وکارها، یکی از مهم‌ترین اهداف و ارزش‌های اسمارتک است. شما نیز می‌توانید مثل دیجی‌کالا و فیدیبو به اسمارتک اعتماد کنید.

04

راهکارها و دانش به‌روز

تیم اسمارتک روی به‌روز بودن و به‌روز ماندن تمرکز ویژه‌ای دارد. در همین راستا همیشه در حال ارزیابی محصولات و تلاش برای بهبود آن‌ها هستیم و علاوه‌براینَ، انجام تحقیقات برای دست‌یابی به دانش روز بازاریابی را هرگز متوقف نمی‌کنیم.

استفاده از inTrack امکان شخصی‌سازی پیام‌ها را با توجه به رفتار مشتری برای ما فراهم کرد.
استفاده از inTrack امکان شخصی‌سازی پیام‌ها را با توجه به رفتار مشتری برای ما فراهم کرد.

استفاده از inTrack امکان شخصی‌سازی پیام‌ها را با توجه به رفتار مشتری برای ما فراهم کرد.

یکی از معیارهایی که برای ما اهمیت دارد، نرخ بازگشت مشتری (Customer Retention Rate) است. استفاده از inTrack امکان شخصی‌سازی پیام‌ها را با توجه به رفتار مشتری و افزایش نرخ بازگشت برای ما فراهم کرد.

Aila Nikoo - Business Line Owner at Digiplus

ارتباط شخصی‌سازی شده، ادامه‌دار و پویا با مشتری برای تیم بازاریابی فیدیبو از اهمیت ویژه‌ای برخودار است
ارتباط شخصی‌سازی شده، ادامه‌دار و پویا با مشتری برای تیم بازاریابی فیدیبو از اهمیت ویژه‌ای برخودار است

ارتباط شخصی‌سازی شده، ادامه‌دار و پویا با مشتری برای تیم بازاریابی فیدیبو از اهمیت ویژه‌ای برخودار است

ارتباط شخصی‌سازی شده، ادامه‌دار و پویا با مشتری برای تیم بازاریابی فیدیبو از اهمیت ویژه‌ای برخودار است؛ و رسیدن به چنین ارتباطی قبل از همکاری با اسمارتک برای ما بسیار دشوار و هزینه‌بر به‌حساب می‌آمد. در حال حاضر با پیاده‌سازی قابلیت Journey در پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اسمارتک می‌توانیم همیشه با کاربرانمان همراه باشیم.

Ali Madani - Head of Product at Fidibo

prev
next